Opakowania detaliczne na płody rolne
Oddanie zrównoważonemu rozwojowi przenika całą naszą organizację. Nasze produkty opakowaniowe chronią zawartość i zapobiegają marnowaniu żywności, z czego jesteśmy dumni. Droga ku zrównoważonemu rozwojowi jest możliwa tylko przy współpracy wszystkich stron na rzecz naszych wspólnych celów w całym łańcuchu dostaw.
Nasza ogólna definicja zrównoważonego rozwoju
Zrównoważony rozwój dla firmy NNZ oznacza pielęgnowanie i budowanie długotrwałych relacji z naszymi pracownikami, klientami i dostawcami. NNZ wierzy w postęp, zarówno na rzecz ludzi, jak i środowiska. Opowiadamy się za wyznaczonymi przez Organizację Narodów Zjednoczonych celami w zakresie zrównoważonego rozwoju (CZR ONZ) i uwzględniamy je w swojej codziennej działalności.
Wspólne cele w całym łańcuchu dostaw
Oddanie zrównoważonemu rozwojowi przenika całą naszą organizację. Nasze produkty opakowaniowe chronią zawartość i zapobiegają marnowaniu żywności, z czego jesteśmy dumni. Droga ku zrównoważonemu rozwojowi jest możliwa tylko przy współpracy wszystkich stron na rzecz naszych wspólnych celów w całym łańcuchu dostaw. Celem naszych działań jest nie tylko propagowanie przejrzystości w łańcuchu wartości, lecz także zapewnianie dostawcom znajdującym się na wcześniejszych etapach dojrzałości ESG najlepszych praktyk w zakresie zarządzania, aby mogli na nich budować swoją doskonałość w ramach naszego wspólnego programu zrównoważonego rozwoju.
Nasz cel i ambicje w zakresie zrównoważonego rozwoju
Do zrównoważonego rozwoju naszej działalności dążymy poprzez produkcję i dostarczanie bezpiecznych i innowacyjnych opakowań przekraczających oczekiwania naszych partnerów. Naszą ambicją jest wspieranie większej liczby klientów w budowaniu zrównoważonej oferty produktów opakowaniowych, koncentrując się na obiegu zamkniętym, wykorzystaniu materiałów pochodzących z recyklingu oraz wpływie na środowisko. Zrównoważony rozwój jest wpisany w serce naszej działalności, nie tylko ze względu na atuty naszych rozwiązań opakowaniowych, lecz także jako niezbędne narzędzie do ograniczania marnotrawstwa żywności. Co więcej, koncentrujemy się na uczynieniu zrównoważonego rozwoju fundamentalnym filarem naszej trwającej transformacji biznesowej. Dążymy do możliwie największego i najszybszego zmniejszenia naszego wpływu na środowisko.
Nasza strategia
Nasza strategia „dbający o zrównoważony rozwój partner z wyboru” składa się z trzech filarów odzwierciedlających nasze priorytety organizacyjne: klienci, pracownicy, dostawcy. W ramach każdego z tych trzech filarów, w oparciu o ocenę istotności, zdefiniowaliśmy obszary priorytetowe. Obszary te są zgodne z kwestiami o wysokiej istotności oraz powiązanymi z nimi celami ONZ w zakresie zrównoważonego rozwoju, które uważamy za najważniejsze dla naszej działalności, a ponadto powiązane z konkretnymi kluczowymi wskaźnikami wydajności i celami, które chcemy osiągnąć najpóźniej do 2030 r.
W oparciu o naszą ocenę istotności zidentyfikowaliśmy obszary priorytetowe dla naszych klientów, dostawców i pracowników. Są one zgodne z celami ONZ w zakresie zrównoważonego rozwoju i powiązane z celami, które chcemy osiągnąć do 2030 roku.
Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka
Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna
Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..