Opakowania detaliczne na płody rolne
Home Produkty Opakowania detaliczne na płody rolne Tacki z tworzywa sztucznego
Tacki z tworzywa sztucznego są dostępne w wersjach z PP i rPET: tacki PP z folią typu flowpack i overwrap, tacki rPET z folią typu flowpack, topseal i pokrywową oraz tacki rPET typu clamshell.
Typowa zawartość pakowana w: Tacki z tworzywa sztucznego
Tacki PP są stosowane do pakowania szerokiej gamy płodów rolnych, zwłaszcza marchwi, sałaty i włoszczyzny. Tacki mają niską masę, a do ochrony zawartości zazwyczaj wykorzystuje się w nich folię typu overwrap (flowpack lub folia stretch).
Tacki rPET są używane do pakowania płodów rolnych takich jak owoce miękkie, pomidory, czereśnie, winogrona, marchew, sałata, włoszczyzna. Tacka rPET stanowi opakowanie wykonane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Jest zwykle owinięta folią (flowpack), zamknięta pokrywką lub przykryta folią (system topseal) w celu ochrony zawartości.
Tacki rPET typu clamshell stosuje się do pakowania płodów rolnych takich jak pomidory, owoce (miękkie), winogrona i zioła. Tacka typu clamshell stanowi opakowanie wykonane z tworzywa PET w 100% pochodzącego z recyklingu. Tacka jest (maszynowo) zamykana pokrywką na zawiasach.
"*" wskazuje pola wymagane
Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka
Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna
Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..