Opakowania detaliczne na płody rolne
Istniejemy już od 1922 roku, a to dopiero początek!
Od chwili powstania w 1922 r. firma NNZ wielokrotnie się zmieniała. W naszej działalności zawsze będziemy się koncentrować na umożliwianiu ciągłości działania swoim klientom, dostawcom i pracownikom. Przekształcenia są wpisane w nasze DNA, jesteśmy przedsiębiorcami, którzy wykorzystują okazje przynoszone przez warunki i trendy rynkowe. Przekształcamy naszą rolę jako dostawcy opakowań. Obejmuje to ponowne określanie koncepcji działalności poprzez podjęcie strategicznych decyzji o wstrzymaniu własnej produkcji i przekształceniu się w niezależnego dostawcę z siecią zaufanych dostawców partnerskich oraz geograficzną ekspansję naszych filii. Swoją ofertę opakowań przekształcamy poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań oraz dalsze udoskonalanie istniejących opakowań, wpływając na obsługiwane rynki.
Podstawą dla firmy NNZ jest współpraca i osobiste relacje, wewnętrzne i zewnętrzne. Relacje z pracownikami, klientami i interesariuszami. Rozwiązań poszukujemy w pracy zespołowej, pomagając sobie nawzajem w osiągnięciu sukcesu, z szacunkiem, rzetelnie i uczciwie.
Na poziomie produktu mocna strona firmy NNZ polega na rozwiązywaniu problemów opakowaniowych klientów. Podstawą umożliwiającą opracowywanie tych rozwiązań w zakresie opakowań są wiedza, doświadczenie i kreatywność. Jesteśmy nastawieni na rozwiązania, skupieni na potrzebach klienta i myślimy nieszablonowo!
Przekształcenia są wpisane w nasze DNA! Jesteśmy pasjonatami opakowań i rozwiązujemy dylematy opakowaniowe naszych klientów poprzez prawdziwą współpracę i niestandardowe rozwiązania.
Nasza tradycja i droga w przyszłość
NNZ to międzynarodowa firma zajmującą się sprzedażą materiałów opakowaniowych na płody rolne i wyroby przemysłowe. Od chwili powstania w 1922 roku firma NNZ jest w 100% firmą rodzinną, choć priorytetem jest zawsze interes i działalność firmy. NNZ ma obecnie 30 oddziały w 18 krajach, a także międzynarodową sieć firm w ponad 50 krajach, z którymi współpracujemy zarówno w zakresie rozwoju produktów i rynków, jak i w zakresie zakupów i sprzedaży. Firma NNZ zajmuje się głównie materiałami opakowaniowymi dla sektora owoców i warzyw, ale ma również działy opakowań przemysłowych w krajach Beneluksu, Niemczech, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, krajach bałtyckich, Południowej Afryce i Szwajcarii.
Z myślą o przyszłości uważamy, że ważne jest, aby firma taka jak NNZ była stale zaangażowana w opracowywanie innowacyjnych materiałów opakowaniowych oraz wymagań wobec tych materiałów, przeznaczonych do świeżych owoców i warzyw lub innych produktów spożywczych, jak również poświęcanie niezbędnej uwagi stawianym naszej branży bieżącym wymaganiom w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Działając w branży opakowań już od blisko 100 lat, firma NNZ planuje kontynuowanie działalności jeszcze przez wiele następnych dziesięcioleci. W latach 1995-2023 firma odnotowała wzrost obrotów z 139 mln PLN do 904 mln PLN. Osiągnięto to dzięki zdecentralizowanej strukturze rynków krajowych, wyrażonej w używanym do dziś sloganie: Focus on Local – skupienie na tym, co lokalne. Obok tych zarządzanych w sposób zdecentralizowany jednostek krajowych działy zarządzane centralnie (finanse, marketing, rozwój produktów, zasoby ludzkie, technologie informacyjno-komunikacyjne i centralne zaopatrzenie) tworzą optymalne warunki, w których poszczególne filie firmy NNZ mogą optymalnie funkcjonować w zakresie sprzedaży, logistyki, obsługi i marketingu bezpośredniego.
Jednym z ważnych filarów naszej długiej egzystencji jest fakt, że NNZ pragnie przestrzegać wszystkich ustawowych regulacji, przymierzy i zasad; NNZ odmawia również podejmowania spekulacji na rynkach terminowych, ani surowców, ani walut. NNZ postrzega to jako swoje zobowiązanie nie tylko wobec społeczeństwa, ale także wobec swoich pracowników.
Firma NNZ bardzo ceni sobie wartość, jaką stanowią nasi pracownicy i w ich imieniu sformułowaliśmy zasadę 4P, czyli: Passion (pasja), Pleasure (przyjemność), Personal (indywidualny charakter) i Plan (wspólne planowanie). Jesteśmy pasjonatami opakowań, chcemy pracować z przyjemnością i w sposób bardzo indywidualny, ale zawsze zgodnie z planem, który wspólnie opracowaliśmy. Wyrazem tej zasady jest czynnie realizowana polityka jakości oraz polityka zrównoważonego rozwoju, lecz także poprzez uznane na całym świecie gwarancje jakości takie jak certyfikaty ISO 9001 i BRC oraz SEDEX. Wspólnie musimy zadbać o środowisko, w którym jakość, bezpieczeństwo i zdrowie będą oczywistością. Z tego względu we wszystkich spółkach NNZ działają zespoły, które czynnie chronią te dziedziny.
Priorytetem jest działalność, z zachowaniem optymalnej przejrzystości i przy ciągłym skupieniu na gwarantowaniu lepszej przyszłości.
Rodzina Bootów
Od chwili założenia firmy w 1922 r. rodzina Bootów jest właścicielem 100% udziałów NNZ. Należy jednak zauważyć, że – jak już pokrótce wspomniano – pierwszeństwo przed interesami rodziny miały zawsze interesy firmy. Oznacza to, że w pierwszej kolejności trzeba przyjrzeć się celom firmy NNZ i sposobom ich realizacji w przyszłości; priorytetem jest biznes przy zachowaniu optymalnej przejrzystości i ciągłym skupieniu na gwarantowaniu lepszej przyszłości.
Kluczowe dane
Sposób, w jaki zabezpieczyliśmy i w jaki zabezpieczymy naszą przyszłość, polega na ciągłym przekształcaniu firmy NNZ.
Obsługujemy klientów za pośrednictwem 30 filii w Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Afryce.
Kontakt
Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka
Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna
Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..