Opakowania detaliczne na płody rolne
We are pleased to announce that the FIBC business of Tecpac UK Ltd is now part of NNZ Ltd in the UK. Following this development and our partnership with Technopac Austria earlier this year, the Royal NNZ Group’s presence in the FIBC sector has now doubled in size.
With the integration of Tecpac UK Ltd and Technopac Austria, NNZ is able to leverage significant strengths and synergies across areas such as technical expertise, customer service, geographic reach, logistics and sustainability. This strategic fit reinforces our position as one of the largest and fastest-growing FIBC distributors worldwide.
NNZ Ltd, with its established offices and warehouses in Liverpool, Castle Donington, and Glasgow, is now better positioned to serve Global Key Accounts and UK customers by combining Tecpac’s FIBC expertise with NNZ’s comprehensive packaging solutions.
Our employees, customers and suppliers are excited about the opportunities this brings and we look forward to continuing to provide innovative, sustainable packaging solutions to meet the needs of our partners globally.
For more information, please contact:
the Royal NNZ Group bv
CEO, Len Boot
Aarhusweg 1
9723 JJ Groningen
The Netherlands
Phone: +31 (0)50 5207830
Email: info@nnz.com
www.nnz.com
Tecpac UK Ltd
Director, Simon Wildi
Suite GF1, Hurstwood Business Centre,
Thirsk Industrial Park,
York Road, Thirsk, North
Yorkshire.
YO7 3BX
Phone: +44 7712 657231
Email: info@tecpac.uk
www.tecpac.uk
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..