Opakowania detaliczne na płody rolne
Home News NNZ Scandinavia ogłasza otwarcie NNZ Finland OY, rozszerzając obecność w regionie skandynawskim
Otwarcie NNZ Finland OY, rozszerzenie obecności w regionie skandynawskim
Z dniem 1 stycznia 2024 r. firma NNZ Scandinavia ApS z powodzeniem przejęła dział przemysłowy fińskiej firmy rodzinnej Jubilo, co oznacza znaczącą ekspansję na skandynawskim rynku opakowań. Przejęcie to jest dowodem naszego zaangażowania w jakość i innowacje oraz podwaja udział NNZ w rynku fińskim.
Obecna lokalizacja, Espoo w Finlandii, jest dobrze znana z wysokiej jakości opakowań przemysłowych. Mamy przyjemność ogłosić, że Viktor Stenmark będzie kierował działem przemysłowym FIBC, wnosząc swoją renomowaną wiedzę i przywództwo na pierwszy plan. Birgitte Chrintz będzie nadal kierować działem sprzedaży detalicznej.
Lene Hultén, dyrektor zarządzający NNZ Scandinavia, komentuje ten kamień milowy: „Ta ekspansja stanowi nowy krok naprzód w zakresie innowacji, jakości i przybliża nas o krok do naszych oddanych fińskich klientów. Ma to zasadnicze znaczenie dla utrzymania tempa naszej transformacji w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym w poszczególnych krajach skandynawskich. Co więcej, dzięki tej ekspansji mamy teraz kompleksową obecność w całym regionie skandynawskim, co pozwala nam skuteczniej świadczyć zlokalizowane usługi”.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym biurem w Odense w Danii.
NNZ Scandinavia ApS
C.F. Tietgens Boulevard 20
DK 5220 Odense
+45 70206867
Dania
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..